środa, 10 grudnia 2014

Chłopiec z Plakatu


Pewno razu chłopiec o imieniu Łukasz szedł do szkoły. Wtem na jednym z plakatów zobaczył samego siebie. Był to bowiem chłopiec namalowany przez jego tatę - malarza. Na plakacie było napisane : "Książka za dobre zachowanie". Nie byłoby nic w tym plakacie dziwnego gdyby nie postać z obrazka przemówiła do Łukasza. Tak narodziła się przyjaźń Łukasza z chłopcem z plakatu.
Słynna czeska dobranocka "Chłopiec z plakatu", której początki sięgają roku 1974 roku w wersji czarno białej. Nie pamiętam kiedy ja oglądałem tą bajkę ale myślę, że była ona kilka razy wznawiana w latach 70-tych i 80-tych w emisji na dobranockę.
W oczekiwaniu na to aż jakaś firma wydawnicza (jeszcze jak dotąd żadna nie wpadła na ten pomysł) wyda polską wersję "Chłopca z plakatu" zapraszam Was do działu Multimedia, gdzie znajdują się fragmenty filmu (po czesku niestety).

1 komentarz:

  1. No toś pojechał po "Chłopcu z plakatu". Dziękuję, że podajesz jako źródło moją nostalgiczną stronę ale ewidentnie nie chciało ci się pisać tylko wszystko dosłownie skopiowałeś. Bo jeśli nie to jak wytłumaczysz to zdanie: "W oczekiwaniu na to aż jakaś firma wydawnicza (jeszcze jak dotąd żadna nie wpadła na ten pomysł) wyda polską wersję "Chłopca z plakatu" zapraszam Was do działu Multimedia, gdzie znajdują się fragmenty filmu (po czesku niestety).". To ja poproszę link do twego działu "Multimedia" :)
    A tak przy okazji to ostatnio trochę zmieniłem treść o tej bajce.
    Pozdrawiam i staraj się pisać po swojemu a nie na zasadzie kopiuj i wklej. Tak to ja bym miał ułatwione zadanie ale pewnie prędzej czy później zostałbym zbanowany przez roboty google.

    OdpowiedzUsuń